понеділок, 24 березня 2014 р.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:

  • як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
  • як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті;
  • як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити навчання учнів.

   Завдяки цьому модулю я в котре переконуюсь в перевагах вивчення даного курсу, адже це так зручно ділитися власними ідеями з іншими, разом коригувати документи, створювати спільні вікі-статті, ділитися колекцією гіперпосилань тощо.   Особисто для себе оновив знання роботи з онлайн документами, створив блог для учнів, що значно покращить співпрацю між вчителем та учнем. Загалом, дуже корисна річ Інтернет, адже він надає можливості вільного спілкування в будь який час. Я вважаю, що краще створити блог з вказівками для учнів, а не дивитися на скупчення учнів біля  учительської.

2 коментарі:

  1. Я погоджуюсь, що спільна робота допомагає краще зрозуміти і зекономити час.

    ВідповістиВидалити
  2. Рябий Олександр, Ваша рефлексія є досить непогана, з більшістю я згоден. Помітно, що Модуль 5 було опрацьовано та виділено основне.

    ВідповістиВидалити