понеділок, 31 березня 2014 р.

Модуль 7. Рефлексія

Після цього модуля я дізнався як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів: створення блогів учнів по проектам для збирання інформації для захисту проекту та обговорення ключових моментів. Також я:
• поділився ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні;
• створив та оцінив приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блогу;
• вніс зміни до свого Плану вивчення теми.

Тепер я знаю, як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, яким чином створення системи формуючого оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягнути поставлених навчальних цілей.

1 коментар:

  1. Згодний з Вами, що дуже важливим є рівень володіння та використання учнями ІКТ та роботи в мережі Інтернет. І згоден з вами, що зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховуватись рівень базових знань учнів та враховувати диференціацію змісту навчання. Це на самперед забезпечує зацікавленість учнів у проекті адже зоднієї стророни завдання посильні для учнів, а з іншої цікаві і охоплюють різноманітні навчальні предмети.

    ВідповістиВидалити