понеділок, 28 квітня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати наскільки важлива роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
  • уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання;
  • добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
  • поведінка вчителя, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів;
  • деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
    У цьому модулі я обговорив з учасниками тренінгу те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створила презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створила документ для фасилітації; визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшла Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
   Як фасилітатор я повинен сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти учням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.

Немає коментарів:

Дописати коментар