понеділок, 14 квітня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
  • перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
  • учні мають бути активними у власному навчанні;
  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
  • учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні моделі, включаючи візуальні,  кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання
  • та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. 
            У цьому модулі ми з учасниками тренінгу обговорили  створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; я проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створив тести для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання учнів; вніс зміни в План вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар